www.ela7lam.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

www.ela7lam.com

~*¤ô§ô¤*~ تمتعوا بافضل الاوقات فى عالم الاحلام~*¤ô§ô¤*~

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

المحششين دكتوراه فى المنطق

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
*sama*
Admin
Admin
*sama*

انثى
المزاج : تمااااااموز

المحششين دكتوراه فى المنطق Empty
مُساهمةموضوع: المحششين دكتوراه فى المنطق   المحششين دكتوراه فى المنطق Emptyالخميس مايو 29, 2008 5:29 pm

سالو واحد محشش
قولنا وحياة والدك اية الشبة بين الحمار والارنب
قال ...الحمار بالانجليزى يعنى دونكى ...ولو شيلنا ال( دون)هيتبقى كى... و كى بالعربى يعنى مفتاح ... ونحط المفتاح فى حكمة "الصبر مفتاح الفرج" ... شيل " مفتاح الفرج "... يفضل الصبر .. نحطها فى حكمة "الصبر جميل " نشيل الصبر يفضل " جميل " ... فى ممثل اسمو "جميل راتب " ...نشيل "جميل " يفضل "راتب " ... نعكس اخر حرفين ... تبقى " رابت " ورابت بالانجليزى يعنى " ارنب "
و بكدة يبقى الحمار هوهو الارنب
https://ela7lam.ahlamountada.com
mido_mido9610
نائب المدير
نائب المدير
mido_mido9610

ذكر

المحششين دكتوراه فى المنطق Empty
مُساهمةموضوع: رد: المحششين دكتوراه فى المنطق   المحششين دكتوراه فى المنطق Emptyالأربعاء يونيو 11, 2008 12:16 pm

هههههههههههههه حلوة اوي

المحششين دكتوراه فى المنطق Get-6-2008-0r268qdtny4

قلبك كدة من الاول خاين ولااتعلم فية اصعب حاجة ان انا حبيتك وانت بتلعب بية عيشت سنين فكرك حبتني اتريك منتش لية انا اسف اني فضلت العمر دة كلوة معاك انا هخسر طول ما انت حبيبي وانا مش جواك اسف انا حبيتك موت انا اهون علي قلبي يموت ولا اني اعيش واضع جنبك

صفحة 1 من اصل 1